Gervinho: "Rudi Garcia bir baba gibi"


Fildişili oyuncumuz Gervinho 'nun, Chievo maçı öncesi FootMercato.net 'e verdiği röportajdan öne çıkanları sizlere aktarıyoruz.

"AS Roma oynamayı hayal ettiğim kulüplerden bir tanesiydi.Arsenal'den ayrılırken de bunu biliyordum.Bir saniye bile tereddüt etmedim. Rudi Garcia bu kararımdaki en büyük etken oldu.Ben onu tanıyordum o da beni.O benim için bir baba gibi.Onunla çalışırken özgüvenim artıyor.Marsilya ve Lyon'a büyük saygı duysam da hemen AS Roma'yı tercih ettim.

9 maçta 9 galibiyet beklenmedik bir şeydi.Fakat Rudi Garcia'nın yöntemlerini ve kalitesini biliyordum.Sezon sonuna kadar her şeyin bu kadar iyi olamayacağını bilerek bu güzel anın tadını çıkarıyoruz.
Şu an öncelikli hedefimiz Şampiyonlar Ligi.İleride durumumuzu tekrardan gözden geçireceğimiz zaman yeni hedefler belirleyebiliriz.Şampiyonluk neden olmasın?

Soyunma odasında harika bir atmosfer.Çok iyi oyunculara sahibiz.Fakat Francesco Totti'nin beni etkilediğini söyleyebilirim.O Roma için bir idol.Totti ve De Rossi 'nin hem saha içi hem de saha dışında fazlasıyla tecrübesi var.Onlardan öğrenebileceğin çok şey var.Onlarla oynamak ayrı bir zevk.Burada kendimi çok iyi hissediyorum, güvenimi tekrar kazandım.Fiziksel ve zihinsel olarak iyi durumdayım.Bu kısmen antrenörün bana verdiği güvenle de ilgili.

Arsenal 'de geçirdiğim iki yıl için pişman değilim.İyi zamanlarım da oldu kötü zamanlarım da.Daha fazlasını beklediğim doğru.Fakat Arsenal 'da sonsuza kadar kalbimde olacak.Gittiğimde iki sene sonra oradan ayrılacağımı düşünmüyordum.Ama bu futbol, yarın bile ne olacağını bilemeyiz.Arsene Wenger'e büyük bir saygı duyuyorum.Bana daha fazla güvenmesini isterdim.Ama buna rağmen iyi zamanlarım geçti ve artık bitti.

Burada takımlar fazlasıyla organize ve rekabetçi.Serie A dünyanın en zorlu liglerinden biri.Irkçılık ile ilgili şu ana kadar bir sorun yaşamadım.Fakat bu dikkat edilmesi gerekilen bir konu."

0 yorum: