M.Borriello: "Takımın parçası oldum."


Marco Borriello, transferi ve sezon ile ilgili Sky Italia'ya açıklamalarda bulundu.

"Kazanmak, bir sonraki maç galip gelmenize yardımcı olur.Tahmin ediyorum ki taktik ve teknik bir tarafa her şeyin temeli bu coşku.

Totti takımın ışığı, Gervinho ise kendini kanıtlamış bir oyuncu.Udinese'ye karşı onları arayacağız.Ben Totti'den daha farklı bir oyuncuyum.Kalite olarak ondan daha aşağı seviyedeyim fakat ben de saha içerisinde farklı şeyler sunabilirim.Menajerim ve kulüp yeni sözleşme için görüşüyorlar.Yakında netlik kazanacağına inanıyorum.Ağustos ayında Roma'dan ayrılmayı düşünüyordum.Çünkü geçen sezon Genoa'da sergilediğim performansı devam ettirmek istiyordum.Sonuç olarak kader benim takımda kalmamı istedi ve şu an kendimi takımın bir parçası gibi hissediyorum.

Bu sezonki hedefimiz ligi ilk 5'te bitirmek ve Avrupa'ya dönmek."

0 yorum: