Rudi Garcia: "Zirvede kalmak bize bağlı"


Serie A 13. haftasında oynayacağımız Cagliari maçı öncesi teknik direktörümüz Rudi Garcia'nın basın toplantısından öne çıkanları aktarıyoruz.

"Pazartesi futbol oynamayı seven ve güçlü oyunculara sahip bir takıma karşı oynayacağız.Evimizde oynuyoruz, kazanmak için oldukça istekliyiz ve bunu başarabilmek için her şeyi yapacağız.

Şu an zirvedeyiz ve bunu devam ettirmek bize bağlı.Milli maçlardan sonra fazlasıyla sakat ve yorgun oyuncumuz vardı fakat doktorlarımız iyi iş çıkardı.Gervinho bize farklı fırsatlar sunuyor.Çünkü benzersiz bir profile sahip.Gervinho'nun dönmesi önemli fakat takım oyununa ihtiyacımız var.Topu son 30 metreye iyi taşıyabilirsek o zaman tehlikeli olabiliriz.

Cagliari uzun yıllardır beraber oynayan oyunculara sahip.Aile gibiler ve bu onlar için avantaj, fakat en önemlisi iyi oynayabilmek.Yağmurdan dolayı zemin oldukça kötü.Bir takımın kalitesi hava koşullarına ve rakibine ayak uydurmasıyla da belli olur.Sezon başlangıcımız herkese güven verdi ve bunu en iyi şekilde devam ettirmek istiyoruz.Juventus 'un sadece 1 puan önündeyiz ve bu yüzden ayaklarımızı sağlam basmalıyız.Çünkü her şey olabilir.

Destro oldukça sağlıklı, fakat fiziksel olarak daha fazla çalışması gerekiyor.O kadroya girebilir de ama %100 durumda değil ve kısa bir süre daha için takıma tam anlamıyla yardımcı olamayacak.Gerçek Destro'yu görmek için beklemeliyiz.Önceden Mattia 'yı daha iyi tanımak için maçlarını izledim.Bana göre o, doğru zamanda doğru yerde olan, tam anlamıyla kaliteli bir forvet oyuncusu.

Balzaretti için yarını bekleyeceğiz.Takımla birlikte antrenmana çıkmasını umuyorum.Diğer yandan çözüm için Dodo 'yu düşünüyorum.Maicon ise hazır durumda.Borriello da yarın gruba dahil olacak, antrenmana çıkacak.Gervinho ve Totti 'nin sakatlığından sonra 3 galibiyetimiz ve 2 beraberliğimiz var.Torino ve Sassuolo'yu da yenebilirdik.Onlar olmadan oynamak benim için sorun olmuyor, ama onlarla daha iyi oluyoruz.Gervinho 'nun dönmesine çok sevindim ve kaptanın da yakında döneceğini umuyorum.

Juventus maçına kadar 5 maçımız daha var.Ona daha sonra bakacağız.Şu an için Juventus 'u televizyondan izliyoruz."

0 yorum: