De Rossi'den Transfer İtirafı


De Rossi, SKY Sport 24’e verdiği röportajda geçtiğimiz yaz ilk kez transfer tekliflerini düşündüğünü itiraf etti

Bu yaz ilk kez transfer tekliflerini dinledim.Bu yaz transferim sıkça konuşuldu.Kulüple konuştuğumda dürüst oldum ve teklifleri değerlendirmek istediğimi söyledim.Önceki senelerde aldığım teklifleri kesin bir şekilde reddetmiştim.Bu sene bunu değiştirmenin doğru olabileceğini düşündüm.Bildiğiniz gibi geçtiğimiz sezon işler iyi gitmedi.Hem benim için hem Roma için en iyisini isterim.Geçen sezon Roma oyuncusu olarak taraftarlarımızı mutlu edememek çok ağır geldi.Lazio ile oynanan kupa finalinin Roma için son maçım olacağını düşünemedim.Bu kabul edemeyeceğim bir şeydi.Kendimi herhangi bir takımda kupa kaldırırken hayal edebiliyordum.Fakat final maçını kaybetmiştik ve bu takımına aşkla bağlı olan bir oyuncu için yanlış bir son olurdu.

Röportaj sırasında R.Garcia'nın onun takımda kalmasında büyük bir pay sahibi olduğunu söylüyor.

Garcia ile ilk kez yazın telefonda görüşmemiz oldu.Günlerimi iyi geçirmemi söyledi.Tüm Dünya transferimi konuşmasına rağmen o bana inandı.Eğer o zamanın haberlerine bakarsanız sözleşme imzalamak için başka şehirlerde olduğum yazılmıştı.Ama dediğim gibi Garcia bana onun oyuncusuymuşum gibi davranmaya devam etti, onunla kalacakmışım gibi.Öyle de oldu.Onun bu sahiplenme duygusunu sevmiştim.

0 yorum: